Wymiany, zwroty, reklamacje

WYMIANA

Klient ma prawo wymienić dany produkt na inny rozmiar lub model w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

Wymagane jest pisemne oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia oraz podanym powodem wymiany.

Koszty wysyłki zwracanego produktu do STL POLAND ponosi Klient. Koszty ponownej wysyłki do Klienta ponosi Klient i wynosi ona 10 PLN chyba, że wartość zamówienia przekracza 250 PLN.

Prosimy wcześniej sprawdzić dostępność żądanego produktu w naszym sklepie i go zarezerwować. Wystarczy złożyć zamówienie na dany towar, a w komentarzu dopisać " WYMIANA TOWARU NUMER (nr poprzedniego zamówienia: XXXXX)".


PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY / ZWROT TOWARU

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
 

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas pisemnie o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (pismo wysłane pocztą elektroniczną).

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy:
W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji.


Proszę odesłać nam rzecz na adres do zwrotu: STL POLAND, ul. Łąkowa 3, 76-200 Siemianice, E-mail: sklep@stlpoland.pl, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za obniżenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


REKLAMACJE

W STL POLAND oferujemy oryginalne produkty najwyższej jakości. Zaopatrujemy nasz sklep wyłącznie u PRODUCENTA. Sprzedajemy artykuły fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach.

Każdy zakupiony w STL POLAND produkt można reklamować z tytułu rękojmi lub z tytułu gwarancji przez okres 2 lat od daty otrzymania produktu przez Konsumenta.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji towar odsyłany jest na koszt klienta. Jeżeli klient nie odbierze odrzuconej reklamacji w ciągu 3 miesięcy od otrzymania decyzji towar zostanie zutylizowany. Jeżeli reklamacja jest uznana, STL POLAND pokrywa koszty transportu.

Wraz z towarem należy przesłać pisemne oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia oraz dokładnym opisem wady.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od chwili otrzymania przesyłki zwrotnej od Klienta. Klient zostanie poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email jaki podał podczas składnia zamówienia lub telefonicznie na numer jaki podał podczas składania zamówienia.