FAQ

Wysyłka

W jaki sposób mogę realizowane są zamówienia?
Zamówienia wysyłamy za pomocą firm kurierskich – UPS i DPD.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienia wysyłamy w ciągu 24h, od momentu złożenia zamówienia, w dni robocze. Kurier dostarcza przesyłkę w ciągu 24h od nadania, w dni robocze.

Czy można umówić się z kurierem na konkretną godzinę odbioru przesyłki?
Nie mamy wpływu na godziny dostarczenia przesyłki. Zwykle kurierzy są elastyczni i zazwyczaj kontaktują się z adresatem telefonicznie.

Co jeśli kurier nie zastanie mnie w domu?
W takiej sytuacji kurier będzie kontaktował się telefonicznie z klientem, aby umówić się na odbiór paczki w innym terminie lub innym miejscu. Jeżeli kurier nie jest w stanie dodzwonić się do klienta wówczas pozostawia informację awizo. Często wysyłane są SMSy.

Ile wynosi koszt przesyłki w kraju?
Koszt wysyłki na terenie Polski jest uzależniony od wartości zamówienia i sposobu dostawy. Prosimy zapoznać się z aktualnym cennikiem na stronie Wysyłki, dostawy, czas realizacji.

Ile wynosi koszt przesyłki za granicę?
Koszt przesyłki za granicę jest uzależniony od kraju. Wycena robiona jest indywidualnie po przesłaniu zapytania drogą elektroniczną.

Czy możliwy jest odbiór osobisty zakupu?
Jesteśmy sklepem internetowym i sprzedaż naszych produktów odbywa się wyłącznie drogą wysyłkową.

Czy można skontrolować zawartość paczki przed opłaceniem kurierowi?
Paczki są dostarczane niezależną firmą przewozową i kurierzy mają prawo odmówić możliwości otwarcia przesyłki przed zapłatą, gdyż ich obowiązkiem jest tylko i wyłącznie dostarczyć przesyłkę w nienaruszonym stanie.

Jak należy się zachować jeżeli otrzymamy uszkodzoną paczkę?
W sytuacji, gdy przesyłka nosi znamiona ingerencji innych osób (np. uszkodzone opakowanie), powinno się odmówić odbioru. Należy wtedy poinformować nas o takim zdarzeniu, a następną przesyłkę wyślemy najszybciej jak to będzie możliwe.

Status zamówienia?
Informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są w zakładce "Twoje konto". Dodatkowo, na konto e-mail podane podczas rejestracji wysyłane są wiadomości ze statusem zamówienia.

Czy przesyłka może być wysłana na inny adres niż podany podczas rejestracji?
Adres dostarczenia zamówienia można zmienić w „II  kroku zamówienia”.

Jakie dokumenty otrzymam wraz z zamówionym towarem?
Do każdego wysłanego towaru dołączamy fakturę VAT.

Skąd dowiedzieć się na jakim etapie jest moje zamówienie?
Informacje o Twoim zamówieniem znajdują się z zakładce Twoje konto.

Płatności

W jaki sposób mogę zapłacić za zakupione towary?
Do wyboru jest kilka sposobów zapłaty za zakupy:

KARTA KREDYTOWA - Po złożeniu zamówienia zostaniesz skierowany na stronę firmy PayU, która obsługuje płatności kartami w naszym sklepie.

PRZELEW ON-LINE - W tym przypadku operację zabezpiecza również serwis PayU. Po wybraniu swojego operatora zostaniesz skierowany na jego stronę internetową, gdzie po zalogowaniu się na swoje kotno bankowe dokonasz wpłaty. Dostępne są usługi wszystkich największych banków w Polsce.

ZA POBRANIEM - zapłacisz za przesyłkę przy odbiorze paczki.

PRZELEW TRADYCYJNY - Możesz przelać pieniądze na nasze konto lub wpłacić je w banku lub na poczcie. W takim przypadku warunkiem zrealizowania zamówienia jest odnotowanie wpłaty na naszym rachunku.

Czy można zapłacić za zakupy przelewem?
Tak, jest to możliwe. Można wybrać taki rodzaj płatności i jest on bardzo wygodny szczególnie przy dużych kwotach. Paczka jest wysyłana w momencie gdy pieniądze wpłyną na nasze konto.

Chciałbym zmienić dane na fakturze. Co zrobić aby otrzymać poprawioną fakturę ?
Źle wystawioną fakturę należy do nas odesłać wraz z właściwymi danymi. 

Realizacja zamówienia

Czy muszę założyć konto aby dokonać zakupów?
Nie musisz posiadać konta klienta. Możesz dokonać zakupów bez rejestracji, jako gość.

Na czym polega rejestracja w STLPOLAND?
Rejestracja polega na wypełnieniu formularza, w którym podaje się swoje podstawowe dane. Informacje te potrzebne do realizacji zamówienia. Dzięki temu każdy klient ma dostęp do historii swoich zamówień. Do logowania będzie służył podany podczas rejestracji login oraz hasło.

Co uzyskuję rejestrując się w STLPOLAND?
Rejestrując się zakładasz konto, do którego dostęp ma tylko jego właściciel. Posiadając własne konto:
- możesz składać zamówienia
- widzisz stan swojego zamówienia oraz możesz przeglądać historię wszystkich swoich zakupów.

Zamówiłem dwie rzeczy ale osobno. Czy dostanę je w jednej przesyłce, czy będę musiał płacić dwa razy za przesyłkę?
Zamawiając kilka produktów w oddzielnych zamówieniach można liczyć na naszą czujność i wysyłkę połączoną w jedną. Aby tak się stało zamówienie musi jednak być wysłane z tego samego konta. Najlepiej jest skontaktować się z nami i uprzedzić nas o takiej sytuacji lub napisać o tym w komentarzu do zamówienia.

Przez pomyłkę zamówiłem towar, którego wcale nie chcę kupić. Co robić?
Jeśli przypadkiem złożyłeś zamówienie, którego nie chcesz otrzymać, wówczas prosimy o jak najszybszy kontakt na adres sklep@stlpoland.pl.

Jak obejrzeć lub przymierzyć produkt w STLPOLAND?
Staramy się zaprezentować nasze produkty możliwie najdokładniej. Każdy produkt jest sfotografowany w kliku ujęciach. Każde zdjęcie można powiększyć. Poza tym towar jest opisany. Jeżeli klient są wątpliwości lub pytania zawsze może się skontaktować z obsługą drogą e-mailową.

Zwroty, wymiany, reklamacje

Czy istnieje możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny?
Jeżeli okazałoby się, że zamówiony produkt nie spełniłby Twoich oczekiwań można zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Informację taką należy przesłać drogą mailową, a produkty należy odesłać na własny koszt pod adres.

STL POLAND
ul. Łąkowa 3

76-200 Siemianice

E-mail: sklep@stlpoland.pl

Czy istnieje możliwość wymiany zakupionej odzieży na inny rozmiar?
Oczywiście, gdy tylko rozmiar okaże się nieodpowiedni można go wymienić na inny. Należy wówczas przesłać taką informację drogą mailową i odesłać produkt.

Nie otrzymałem karty gwarancyjnej wraz z produktem. Czy to oznacza, że dany towar nie podlega reklamacji?
Jeżeli dany produkt nie posiadał karty gwarancyjnej oznacza to, że karta taka nie jest potrzebna, a gwarancję stanowi dołączona faktura VAT.